Ümumi əlaqə mərkəzi göstəriciləri böyük monitorlarda göstərilə bilər. Wallboard, nəzarətçilərin sürətli dəqiq və məlumatlı qərarlar qəbul edən canlı hesabatlarla hərəkət etməsinə imkan verən zəng axını və operator statusu haqqında vaxtında və faydalı məlumat verəcəkdir. Tətbiqimizə məhdud sayda divar lövhəsi (Wallboard) daxildir. Hər hansı bir məlumat, bütün kanallar və bacarıqlara (skills) görə tək və çox saytlı məlumatları göstərmək üçün tam olaraq özəlləştirilə bilər. Administratorlara fərdiləşdirmə paneli təqdim ediləcək. Həmçinin, operatorlara motivasiya siqnalları vermək üçün proqramı tətbiq edə bilərsiniz. Bu, performanslarını artırmağa kömək edəcək və fəaliyyətlərinə, müştərilərinə xidmət göstərməyə və məhsuldarlığı artırmaq üçün onlara yeni bir fikir verəcəkdir.
Wallboard üstünlükləri:
İstənilən dildə tətbiq edilə bilər.
Bütün qarşılıqlı kanallar üçün çalışır.
İstənilən mənbədən məlumatları birləşdirir.
Onlayn monitorinq.
Masaüstü wallboard.
Windows 7/8/10 və Android 6 və daha yeni versiyaları üçün mövcuddur.
Veb əsaslı, mobil və kompyuter proqramları tətbiqləri.
Xəbərdarlıq səs siqnalları
Mobil wallboard.
Agentlərə motivasiya sistemi.
Rol əsaslı idarəetmə.
Wallboard nümunəsi
5
Əsas növbə
00:05
Ortalama
00:05
Ən uzun
Telefon növbəsi: 2
Video növbə: 2
Veb-çat növbəsi: 2
Aktiv email: 2
Aktiv kampaniya: 2
Danışıq: 3
Çatlar: 1
Video zəng: 0
Mövcud: 1
Fasilədə: 1
Selcuk Nur
PREMIUM
0508552365
03:05
Danışıq
Cavidan Novruz
E-MAĞAZA
Leyla Seyid
14:12
Çat
Marina Frolova
PREMIUM
18:37
Nahar
Sevinc Ağayeva
MOTOR
0776542525
02:17
Zəng
Ruslan Quliyev
PREMIUM
07:11
Azad
Ramin İsayev
SATIŞ
0556523258
12:09
Danışıq
Müxtəlif siqnallar vasitəsilə əməliyyatlar haqqında ən son və ən yenilənmiş məlumatlardan xəbərdar olun.
Real-Time Hesabat
Real vaxt məlumatları üçün güclü hesabat sistemi, bütün əlaqə mərkəzinin işinə tam...
Real-Time Hesabat
Real vaxt məlumatları üçün güclü hesabat sistemi, bütün əlaqə mərkəzinin işinə tam nəzarət etməyə, mənbələrin mövcudluğunu izləməyə və əlaqə mərkəzinə müştəri zəngləri axınındakı dəyişikliklərə vaxtında cavab vermək üçün lazım olan bütün məlumatları...
Xronoloji Hesabat
Şirkətinizə bütün qoşulmuş media kanallarına əsaslanan hesabat almağa...
Historical Hesabat
Şirkətinizə bütün qoşulmuş media kanallarına əsaslanan hesabat almağa imkan verən bir sistem təqdim edirik. Birləşdirilmiş kommunikasiyalar ətraflı statistika verərək, bir hesabatda müxtəlif kanallar üzrə məlumatlar əks etdirməyə imkanını yaradır. Misal üçün...
Növbələrin idarə olunması
Müştəri növbədə olarkən və operatorun cavabını gözləyərkən ona nə təklif edək?
Növbələrin idarə olunması
Təklifimiz - növbənin intellektual emalı və gözləmə vaxtının səmərəli istifadəsi. Növbədə olduğu zaman müştəriyə xüsusiyyətləşdirilmiş təklifləri ilə onu tanış etmək intellektual marşrutlaşdırma funksiyası və ya satış imkanlarını reallaşdırması üçün...