Əlaqə mərkəzi əməliyyatlarının və fəaliyyətlərinin tam mənzərəsi.

Şirkətinizə bütün qoşulmuş media kanallarına əsaslanan hesabat almağa imkan verən bir sistem təqdim edirik. Birləşdirilmiş kommunikasiyalar ətraflı statistika verərək, bir hesabatda müxtəlif kanallar üzrə məlumatlar əks etdirməyə imkanını yaradır. Misal üçün, məlumat almaq olar ki, operator "A" iş növbəsi ərzində 36 səsli çağırışa, 15 çata və 17 e-poçt kontaktlarına xidmət göstərib. Ümumi statistika Əlaqə Mərkəzinə gələn müraciətlərin sayını həm cəm şəklində həm də kanallar üzrə bölünmüş rəqəmləri əks etdirir. Bütün hesabatlar cədvəlli və qrafik istənilən çart şəklində təqdim olunur. Hesabat generatoru xüsusi məlumatların yaradılmasına imkan verir və istədiyiniz kimi tərtib olunur. Xronoloji hesabatlar planlaşdırıla, email vasitəsilə göndərilə bilər və ya dərhal masaüstünüzdə əldə edilə bilər.
Çoxkanallı hesabat nümunəsi
Mobil cihazda cədvəli sağa çəkin
Ümumi xronoloji hesabatlar:
Interval, gündəlik,
həftəlik, aylıq və illik
Bütün müraciətlər üzrə
ümumi hesabat
İtirilmiş zənglər və
callback hesabatı
Orta və ümumi
danışıq vaxti
Operatorların iş gedişinə
dair ətraflı hesabat
Zənglərin qeydiyyatı
IDR və CDR hesabatı
Xidmət səviyyəsi (SL)
üzrə ümumi hesabat
Kanalların pik saatlar
üzrə ümumi hesabat
"Səbəb kodları" ("Reason codes") xronoloji hesabatı operatorların fasilələr üçün nə qədər vaxt istifadə etdiyini sizə xəbər verir. Hansı fasilələrdən daha çox istifadə edirlər. Bütün məlumatlar istənilən intervalda yaradıla bilər - saatlıq, gündəlik, həftəlik və s.
Real-Time Hesabat
Real vaxt məlumatları üçün güclü hesabat sistemi, bütün əlaqə mərkəzinin işinə tam...
Real-Time Hesabat
Real vaxt məlumatları üçün güclü hesabat sistemi, bütün əlaqə mərkəzinin işinə tam nəzarət etməyə, mənbələrin mövcudluğunu izləməyə və əlaqə mərkəzinə müştəri zəngləri axınındakı dəyişikliklərə vaxtında cavab vermək üçün lazım olan bütün məlumatları...
Wallboard
Ümumi əlaqə mərkəzi göstəriciləri böyük monitorlarda göstərilə bilər. Wallboard...
Wallboard
Ümumi əlaqə mərkəzi göstəriciləri böyük monitorlarda göstərilə bilər. Wallboard, nəzarətçilərin sürətli dəqiq və məlumatlı qərarlar qəbul edən canlı hesabatlarla hərəkət etməsinə imkan verən zəng axını və operator statusu haqqında vaxtında və...
Kontaktların yazılması
"KOIR Record" zəng qeyd həlli əlaqə mərkəzinin menecerlərinə xidmət...
Kontaktların yazılması
"KOIR Record" zəng qeyd həlli əlaqə mərkəzinin menecerlərinə xidmət məsələlərini başa düşməyə və daha sonra müştəri ilə əlaqələri və xidmət keyfiyyətini təhlil etməyə kömək edir. Həllimizlə siz operatorların kompyuterlərini monitorinq...
Bizimlə əlaqə

Düyməni tıklayaraq fərdi məlumatların işlənməsini qəbul edirsiniz
Copyright © KOIR FLEX all rights reserved.