"CTI Desktop" istifadə edərək Əlaqə Mərkəziniz mərkəzləşdirilmiş və paylaşılmış olacaq. Operatorlar tətbiqetməni ya ofisdəki iş yerlərində, evdə və ya uyğun olaraq uzaq ofislərdə istifadə edə bilərlər. Həm iş telefonlarına (masadakı IP telefonlar) həm də softfonlara (kompüterdə quraşdırılmış telefon tətbiqetmələri) qoşula bilər.
"CTI Desktop" - daxil olan zəngləri əldə edilməsi, zəng edən şəxsin məlumatlarını CRM hesabında dərhal tapılması, müştəri məlumatları, son zənglər və qarşılıqlı əlaqə növlərinin əldə edilməsidir. Zəng edən şəxsin nömrəsi bazada tapılmazsa, sistem açıq mənbələrdə axtarış aparacaq və orada mövcud olan bütün məlumatları göstərəcəkdir.
CRM-dən birbaşa bir kliklə zəng edin, CRM-də zəng statistikalarını və zəng qeydlərini toplayın, CRM-dən çıxmadan zəngləri qəbul edin, şəxsi menecerlərə avtomatik zəng ötürülməsini qurun. "CTI Desktop" bir neçə mənbədən və müxtəlif növbələrdən gələn müxtəlif qarşılıqlı əlaqələri (telefon zəngi, çat, sms, video zəng və s.) idarə etmək üçün müxtəlif qruplardan olan agentlərin səmərəli qarışmasını təmin edir və 5 saniyə daxilində zənglərin 90% -i xidmət səviyyəsinə çatmağa imkan verir.
Çıxan əlaqələr üçün 15 dəqiqədə danışıq ssenarilərini yaratmaq üçün bir vasitə əldə edəcəksiniz və operatorlar həmişə ən çətin suala da cavab vermək üçün tam məlumatlara sahib olacaqlar.
Saytınızda bir söhbət vidceti quraşdırın və müştərilərin istəklərini emal etməyə başlayın. Vidcet, ayrılmış bir serverdə yerləşdirilir və çat widgetını qurarkən, istədiyiniz versiyanı seçə biləcəyiniz. Müxtəlif çat serverləri və saytları üçün ayrı-ayrı vidcetlər yaratmağa imkan verir.
Tez və asanlıqla toplu SMS göndərmə üçün bir kampaniya yarada və ya yalnız zəruri hallarda müştəri ilə danışıq nəticəsinə əsasən göndərə bilərsiniz. Müştəri kartından məlumatları şablona əlavə edin və hər bir müştəriyə fərdi mesajlar göndərin.