Real vaxt məlumatları üçün güclü hesabat sistemi, bütün əlaqə mərkəzinin işinə tam nəzarət etməyə, mənbələrin mövcudluğunu izləməyə və əlaqə mərkəzinə müştəri zəngləri axınındakı dəyişikliklərə vaxtında cavab vermək üçün lazım olan bütün məlumatları əldə etməyə imkan verir. Beləliklə, hər bir operator üçün ortalama danışıq müddəti və fasilə cədvəli, növbədə gözləmə müddəti, xidmət səviyyəsinin faizi, itirilmiş zənglər və digər göstəriciləri real vaxt rejimində izləyin. Bu sistemdən istifadə edərək işçilərin fəaliyyətini və əlaqə mərkəzi proseslərini yaxşılaşdırmaq üçün ehtiyac duyduğunuz hesabatlara sürətli və asan bir giriş təmin ediləcək. İş axınınızı sürətləndirməyə və məhsuldarlığı artırmağa kömək edəcək bir iş sahəsi verir. Əlaqə mərkəzi analiz proqramında hesabat şablonları, məlumatların təsnifatı, məlumat sütunları, təşkil etmə, filtrləmə və zaman çizelgesi kimi bir çox əsas xüsusiyyət var. Proqram təminatı ilə həyata keçirilən təhlildə rəhbərliyə əlaqə mərkəzi, operatorlar, növbələr və agentlərin müxtəlif şəraitdə necə sürətləndirilə biləcəyinin performans səviyyəsini effektiv şəkildə öyrənməyə imkan verən, Key Performance Indicators (KPI) - Əsas Performans Göstəriciləri kimi parametrlər daxildir. Əlaqə mərkəzinizə daxil olan bütün kanallar üçün teıefon, veb, video, sosial şəbəkə, sms, faks və e-poçt üçün onlayn məlumatlara sahib olacaqsınız.
Onlayn daxil olan zənglər üçün operator hesabat nümunəsi
Mobil cihazda cədvəli sağa çəkin
#
Status
Qrup
Operator
Müştəri
Müddət
Aysel Zamanova
00:00
Oqtay Razi
00:00
Marina Frolova
00:00
Samir Hafiz
00:00
Samirə Şiriyeva
00:00
Ümumi Real-Time hesabatlar:
Gözləyən, prosesdə olan danışıq və gözləmə vaxtı
Telefon, video və veb-çat üçün qrup hesabatı
Operator hesabatı - onlayn, fasilədə, danışıq və s
Ümumi çıxan zənglər kampaniya hesabatı
IVR üzrə ətraflı onlayn hesabatı
Bütün kanallar üzrə ortalama göstəriciləri
Xidmət səviyyəsi (SL) və itirilmiş zənglər
Məşğul xətlər və kanallar üzrə ümumi hesabat
Nəzarətçilər və inzibatçılar agentlərə xidmət kanalları və bacarıqları (skills) təyin edirlər. İstər fasilədə, istərsə də bir müştəriyə xidmət göstərirsə, operatorların fəaliyyətinin ətraflı hesabatında işlərinin cari vəziyyəti əks olunacaqdır. Danışıq varsa, kanalın adı və operatorun hazırda istifadə etdiyi bacarıq (skill) göstərilir.
IVR hesabatı üçün filial və xətlərin fəaliyyətini görəcəksiniz. Video və veb-çat hesabatları kanallarla bağlı mövcud vəziyyəti də göstərilir. Hər hansı bir operator üçün səssiz izləmə seçimlərindən istifadə etmək mümkündür. Standart göztəriciləri aşdığı halda siz asanlıqla idarə edə və lazım olduqda SMS və ya digər bildirişlər təyin edə bilərsiniz.
Mövcud vəziyyətdən xəbərdar olun və xidmət səviyyəsini yaxşılaşdırmaq üçün dərhal reaksiya verin.
Xronoloji Hesabat
Şirkətinizə bütün qoşulmuş media kanallarına əsaslanan hesabat almağa...
Historical Hesabat
Şirkətinizə bütün qoşulmuş media kanallarına əsaslanan hesabat almağa imkan verən bir sistem təqdim edirik. Birləşdirilmiş kommunikasiyalar ətraflı statistika verərək, bir hesabatda müxtəlif kanallar üzrə məlumatlar əks etdirməyə imkanını yaradır. Misal üçün...
Wallboard
Ümumi əlaqə mərkəzi göstəriciləri böyük monitorlarda göstərilə bilər. Wallboard...
Wallboard
Ümumi əlaqə mərkəzi göstəriciləri böyük monitorlarda göstərilə bilər. Wallboard, nəzarətçilərin sürətli dəqiq və məlumatlı qərarlar qəbul edən canlı hesabatlarla hərəkət etməsinə imkan verən zəng axını və operator statusu haqqında vaxtında və...
Geriyə zəngin idarə edilməsi
Əlaqə mərkəzinə telefon zəngi etdikdə ilk növbədə ümumi istifadə olunan ...
Geriyə zəngin idarə edilməsi
Əlaqə mərkəzinə telefon zəngi etdikdə ilk növbədə ümumi istifadə olunan telefon şəbəkəsi (PSTN) vasitəsilə müştərilərə IVR cavab verir. Sonra abunə işçi ilə əlaqə qurma seçimini edərsə, boş operator mövcudluğu sistem tərəfindən yoxlanılır. Azad operator...