Şirkətinizə zəng zamanı müştəriləri necə salamlayırsınız?
IVR (səslə interaktiv cavab) müştərinin telefonda ton rejimində düymələri seçərək və ya nitq tanıma texnologiyalarından istifadə edərək səslə xüsusi bir danışma menyusundan istifadə edərək maraqlandığı məlumatları əldə edə biləcəyi bir səs qarşılıqlı əlaqə sistemidir. Biz həm statik, həm də dinamik IVR tipini inkişaf etdiririk.
Statik IVR, müştəriyə əvvəlcədən yazılmış səs mesajları şəklində qəti şəkildə müəyyən edilmiş bir məlumat təqdim etdiyi səs menyusuna əsaslanır. Dinamik IVR isə əvvəlcədən qeydə alınmış səs mesajları ilə birlikdə daim dəyişən məlumatlara əldə etməyə imkan verir. Məsələn, bir müştəri hesabının cari vəziyyəti və ya cari məzənnə haqqında məlumat ala bilər. Bu vəziyyətdə, IVR sistemini şirkətin məlumat bazaları ilə birləşdirərək məlumat əldə edilir və təqdimat hazırlanmış marşrut qaydalarına uyğun olaraq aparılır.
IVR funksiyaları:
Abunəçiyə dillərin qeyri-məhdud sayında seçimi verilə bilər.
Ətraflı IVR hesabatı.
Menyu bəndlərində həm statik, həm də dinamik funksiyalar ola bilər.
Statik funksiyaları - şirkətin məhsulları haqqında məlumatın dinlənilməsidir.
Dinamik funksiyaların vasitəsi ilə müştəri müxtəlif əməliyyatları yerinə yetirə bilər, məsələn, öz hesabının balansı haqqında və ya sifariş statusu haqqında məlumatı əldə edə bilər.
IVR-da olaraq müştəri əlavə məlumatı, məsələn, hesab nömrəsini daxil edə bilər və bu xidməti asanlaşdıraraq sürətləndirəcək. Çünki zəng operatora çatdıqda onun kompüterində artıq müştəri barədə tam məlumat əksini tapacaq. Operator onu dərhal adı ilə salamlaya bilər. Bu, müştərinin gözündə şirkətin nüfuzunu artırır.
Həmçinin, operatora abunəçinin IVR-da olduğu zaman bütün hərəkətləri və hesabatı təqdim olunur. Bu, abunəçi operatorla birləşməsinə qədər müştərinin nə etmək istədiyini təyin etməyə imkan verəcək.
VIP müştərilər üçün xüsusi menyu hazırlana bilər və bu müştərilərə xidmət ilk növbədə göstəriləcək. Onlar adi abunəçilər kimi növbədə gözləməli olmayacaqlar.
Səhlənkar müştərilər üçün "İmtina siyahısının" aparılmasının imkanı mövcuddur. Onlar üçün zəng əlaqə mərkəzinə doğru bağlanacaq. Supervayzerlərə nömrələri "İmtina siyahıya" əlavə etmək və ya çıxarmaq üçün proqram təqdim olunur.
Rəhbərlər və analitiklər üçün IVR üzrə ətraflı hesabatlarının proqramı təqdim olunacaq. Məlumatları təhlil etməklə hesablamaq olar ki, hansı IVR qolu daha çox seçilir, müştəriləri hansı məhsul barədə məlumat və ya istiqamət daha maraqlandırır. Beləliklə, daim müasirləşdirərək və xidmətləri yaxşılaşdıraraq, biznesin aparılması mexanizmini qurmaq olar.
Avtomatik nitq tanıma (ASR - Automatic speech recognition) və mətndən nitqə (TTS - text to speech) funksiyaları.
ASR və TTS istifadə edərək standart IVR funksiyasını sınayaq. Xahiş edirik, aşağıda saytda yerləşən telefondan istifadə edin.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
*
0
#
ZƏNG
Xahiş edirik ASR funksionallığı üçün brauzerdə mikrofona icazə verin.
Xahiş edirik, 4956477 nömrəni yığın.
DTMF istifadə edərək standart IVR funksiyasını sınayaq. Xahiş edirik, aşağıda saytda yerləşən telefondan istifadə edin.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
*
0
#
ZƏNG
Xahiş edirik, 5412701 nömrəni yığın.
Geriyə zəngin idarə edilməsi
Əlaqə mərkəzinə telefon zəngi etdikdə ilk növbədə ümumi istifadə olunan ...
Geriyə zəngin idarə edilməsi
Əlaqə mərkəzinə telefon zəngi etdikdə ilk növbədə ümumi istifadə olunan telefon şəbəkəsi (PSTN) vasitəsilə müştərilərə IVR cavab verir. Sonra abunə işçi ilə əlaqə qurma seçimini edərsə, boş operator mövcudluğu sistem tərəfindən yoxlanılır. Azad operator...
Wallboard
Ümumi əlaqə mərkəzi göstəriciləri böyük monitorlarda göstərilə bilər. Wallboard...
Wallboard
Ümumi əlaqə mərkəzi göstəriciləri böyük monitorlarda göstərilə bilər. Wallboard, nəzarətçilərin sürətli dəqiq və məlumatlı qərarlar qəbul edən canlı hesabatlarla hərəkət etməsinə imkan verən zəng axını və operator statusu haqqında vaxtında və...
Agent Desktop
"CTI Desktop" tətbiqindən istifadə edərək agentlər və supervizorlar daha çox...
Agent Desktop
"CTI Desktop" tətbiqindən istifadə edərək agentlər və supervizorlar daha çox müştəri xidməti imkanları əldə edirlər. Əgər əvvəllər digər operator proqramı ilə işləmisinizsə, onda "CTI Desktop" ilə əvvəlki kimi işləməyə və əvvəlki bacarıqlardan istifadə etməyə...